Pages

Tuesday 17 April 2012

Cintaku Pada Si "ADAM"

jam dah pukul 3.35 pg..mata ni still xleh nk pejam..hurm agaknya mood untuk ber~blog sedang berkobar2 dlm abdomen aku ni agaknye.. hehe. hurm ok la tu kan. ok now aku nk cerita sikit tentang CINTAku .. kitorang mula berkenalan since tahun 2006.masa tu sama2 tgh berkursus kat Institut Perhutanan Kepong. namanya Mohd Nadzri Bin Noor Arduan berasal dari terengganu.. (jauh tu klau nak balik kampung.. Perak vs Terengganu). 3tahun perkenalan kitaorang pun "menghalalkan" la hubungan yang telah terjalin tu...

Tanggal 23 Januari  2009 kami pun di nikahkan.

Hurm..bila ingat balik time nak nikah tu mcm2 benda yang terjadi.. malu ada...geram ada..tp bile ingat2 balik lawak pun ada. betul la kata orang tua2..xselalunya apa yang dirancang akan menjadi. tp kadang-kadang benda yang tak dirancang tu leh jadi bagi best dari yang dirancangkan.. mcm kes time aku nk booking pelamin angan ku tu.. dari hari aku booking tu sampai nk tiba Hari Aku tu..sekali pun aku xtgk mcm mana rupa pelamin aku tu..aku cuma cite je kat akak tu ciri2 pelamin yang aku angan2 kan tu.. hurm bila tiba harinya aku pun terkejut..xsangka apa yg di angankan telah menjadi kenyataan.. hehehe..
taadaa.. ha..ni la pelamin yang aku angan2kan.. masa tu ni je kot yg agak cntik pada mata aku. nak banding dgn pelamin skng ni harus la tak kan..






0 comments:

Post a Comment