Pages

Friday 20 April 2012

Nu'im Hafeey (Nikmat Yang Mulia)

Setiap orang punya  naluri dan keinginan yang berbeza. Aku juga salah seorang yang punya keinginan untuk menikmati erti kebahagiaan. 2 tahun aku dan suami menanti kehadiran cahaya mata.. pelbagai dugaan dan tekanan aku terima. Syukur Alhamdulillah.. berkat doa, usaha dan seterusnya tawakal..akhirnya Allah makbulkan juga doa aku. Tanggal 31 Ogos 2011 jam 5.33pg lahirlah putera sulong kami. Pengalaman pertama melahirkan seorang anak tak akan dapat aku lupakan. Baru la tau betapa susahnya ibu melahirkan kita. kini sedar tak sedar Nu'im Hafeey ku sudah pun berumur 7bulan.. hurm..rasa mcm baru semalam je aku melahirkannya. Betul kata orang anak adalah pengikat kasih sayang..Kini keluarga kecilku sgt bahagia dengan kehadirannya.

Hari Pertama Melihat dunia..


1 Bulan..


2 bulan..


3 bulan..


4 bulan..


5 bulan..

6 bulan..

7 bulan..



0 comments:

Post a Comment